Kvalitetspolicy
Malthe Winje är dedikerad till att ligga i framkant när det gäller kunskap om ny teknik, och vi erbjuder våra kunder mer än bara tekniska lösningar. Vi ska vara en samarbetspartner som levererar de bästa och mest framtidsinriktade lösningarna. Med en central position inom kritisk infrastruktursegmentet planerar vi att befästa vår position och förväntar oss betydande tillväxt under de kommande åren.
Vi strävar efter att leverera hög kvalitet i alla led, skapa synergieffekter och engagemang med våra intressenter. För att säkerställa hög kundnöjdhet möter vi kundens behov och förväntningar på vår kompetens, leveransförmåga och responstid, med målet att säkerställa långvariga kundrelationer.
Vi sätter människan i fokus genom att säkerställa anständiga arbetsvillkor, främja öppen kommunikation och erbjuda kontinuerlig utbildning och utveckling för våra medarbetare. Vi vet att engagemang och styrka i mångfald skapar unikhet och konkurrenskraft.
Vi på Malthe Winje är engagerade i att förenkla och kontinuerligt förbättra våra produkter, processer och tjänster, så att de består över tid och tjänar intressenter i enlighet med företagets mål. Vi prioriterar och värderar kvalitet i hela vår verksamhet.
Kvalitetspolicyn revideras regelbundet av företagets ledning och valda representanter. Vi åtar oss att följa kraven i ISO 9001:2015, relevanta lagar och förordningar samt egna ålagda krav. Vi är också åtagna att kontinuerligt utveckla och förbättra våra ledningssystem.